Coş0ProdusProduse (gol)

Niciun produs

Urmeaza a se stabili Livrare
0,00 leiTotal

Plăteşte

×Produs adăugat cu succes la coşul dvs.
Continuaţi cumpărăturie
0 articole în coșul dvs.Aveţi un produs în coş.
Total produse:
Total livrare  Urmeaza a se stabili
Total
Continuaţi cumpărăturieFinalizați comanda

Intrebari si Raspunsuri

 

     1.  Ce VALABILITATE au produsele?
Toate produsele sunt in conformitate cu legile europene si sunt inscriptionate cu semnul PAO sau celelalte semne aferente produselor. Iata cateva exemple:
         Ruj – 12 luni de la deschiderea produsului
         Luciu de buze – 18 luni de  la deschiderea produsului
         Fard de peoape – 6 luni de la deschiderea produsului
         Creion de ochi  - 24 luni de  la deschiderea produsului
         Mascara – 6 luni de  la deschiderea produsului
         Eyeliner – 9 luni de la deschiderea produsului
         Gene false – 12 luni de la deschiderea produsului
         Pudra – 12 luni de la deschiderea produsului
         Fond de ten – 12 luni de la deschiderea produsului
         Oja – 36 luni de la deschiderea produsului
 
     2.  Cand se ofera  paleta de 6/12/24 gratuit?
Cand cumparati 6 rezerve de fard de pleoape, primiti gratuit paleta magnetica de 6. Cand cumparati 12 rezerve, primiti gratuit paleta de 12.  Cand cumparati 24 rezerve, primiti gratuit paleta de 24.
Atentie! Rezerva de fard  Baked (ref.11374) nu face obiectul acestor promotii. Are alt pret si nu incape in paleta magnetica.
Produsele se livreaza in limita stocului disponibil la data confirmarii/acceptarii comenzii.
SC Sonya Mod SA nu poate garanta disponibilitatea in stoc, in depozit, a tuturor produselor prezentate, imprejurare in care contractul intre SC SONYA MOD SA si potentialul cumparator nefiind incheiat.

     3.  Ce inseamna “in limita stocului disponibil”?
Toate produsele de pe site sunt in limita stocului disponibil la data confirmarii/acceptarii comenzii. In cazul in care produsul comandat de dvs. nu mai este pe stoc, veti fi sunat de echipa de la Livrari si aveti posibilitatea de a alege alt produs.
 
     4.  Ce inseamna “oferte/promotii necumulabile cu alte oferte si promotii”?
Toti profesionistii posesori de carduri Melkior PRO nu pot beneficia de alte promotii si oferte pe site. Ori comanda ca Profesionist si beneficiaza de Reducerea de profesionist, ori comanda ca Persoana Fizica si beneficiaza de Oferta sau Promotia din ziua respectiva.
  
     5.  Promotiile sunt valabile si in magazine?
Cititi cu atentie pe bannerul promotiei ca sa aflati daca promotia respective este valabila DOAR online sau si in Magazinele Melkior. Fiecare promotie este insotita de un text in care sunt anuntate: data cand e valabila promotia, referintele produselor din promotie, daca este valabila online sau in magazine, necumulabila cu alte oferte si promotii.
 
     6.  Cum se obtine reducerea de PROFESIONIST valabila pe SITE?
Pentru a obtine reducere de PROFESIONIST valabila pe SITE trebuie sa va faceti un cont pe site si sa trimiteti urmatoarele acte pe adresa office@melkior.ro :
         copie dupa diploma de calificare (make-up, nails, cosmetica, coafura)
         copie dupa Cartea de Identitate
         poza cu o realizare personala in domeniu (poza cu make-up, nails sau hair realizata de dvs si in care apareti si dvs)
         numar de telefon
 Email-ul trimis cu documente nu trebuie sa contina mai mult de 10 MB deoarece nu-l primim.
Daca sunteti client pro sau salon si aveti card valabil in Magazinele Melkior si doriti sa beneficiati de aceeasi reducere si pe site  www.melkior.ro  trebuie sa va creati un cont pe site si sa scrieti la rubrica “observatii” ca aveti deja un card valabil in magazin.

      7. Cum se obtine CARD de Reducere de PROFESIONIST valabil in MAGAZINELE Melkior?
Pentru a obtine CARD de reducere de profesionist valabil in MAGAZINELE Melkior trebuie sa trimiteti urmatoarele acte pe adresa office@melkiorprofessional.com :
         copie dupa diploma de calificare (make-up, nails, cosmetica, coafura)
         copie dupa Cartea de Identitate
         poza cu o realizare personala in domeniu (poza cu makeup, nails sau hair realizata de dvs si in care apareti si dvs)
         numar de telefon
         adresa de email
         magazinul Melkior din care doriti sa ridicati cardul
Documentele pentru eliberare card vor fi trimise la sediul Melkior din Paris, vor fi analizate si veti primi aprobarea pentru eliberarea cardului.
Email-ul trimis cu documente nu trebuie sa contina mai mult de 10 MB deoarece nu-l primim.

      8. Cum se obtine Reducere SALON valabila pe SITE?
Pentru a obtine reducere SALON valabila pe site trebuie sa va faceti un cont pe site si sa trimiteti urmatoarele acte pe adresa office@melkior.ro :
         copie dupa certificatul de inregistrare (certificat constatator in cazul in care nu se specifica in certificat domeniul “cosmetic, salon, frizerie”)
         copie dupa Cartea de Identitate a administratorului Salonului
         poza cu Salonul
         adresa de livrare
         numar de telefon
         adresa de email
Email-ul trimis cu documente nu trebuie sa contina mai mult de 10 MB deoarece nu-l primim.
Daca sunteti client pro sau salon si aveti card valabil in Magazinele Melkior si doriti sa beneficiati de aceeasi reducere si pe site  www.melkior.ro  trebuie sa va creati un cont pe site si sa scrieti la rubrica “observatii” ca aveti deja un card valabil in magazin.

      9. Cum se obtine Card de Reducere SALON valabil in MAGAZINELE Melkior?
Pentru a obtine CARD de reducere SALON valabil in MAGAZINELE Melkior trebuie sa trimiteti urmatoarele acte pe adresa office@melkiorprofessional.com :
         copie dupa certificatul de inregistrare (certificat constatator in cazul in care nu se specifica in certificat domeniul “cosmetic, salon, frizerie”)
         copie dupa Cartea de Identitate a administratorului Salonului
         poza cu Salonul
         adresa de livrare
         numar de telefon
         adresa de email
         magazinul Melkior din care doriti sa ridicati cardul
Documentele pentru eliberare card vor fi trimise la sediul Melkior din Paris, vor fi analizate si veti primi aprobarea pentru eliberarea cardului.
 
 10. Cum se obtine Cardul de Fidelitate valabil in Magazinele Melkior?
Pentru a obtine CARD de FIDELITATE valabil in Magazinele Melkior trebuie sa va prezentati in magazin si sa-l achizitionati contra sumei de 10 lei.
De asemenea, puteti obtine cadou CARDUL de FIDELITATE Melkior la orice cumparatura de minim 100 lei.


  11. Care sunt adresele magazinelor Melkior?
La Contact gasiti raspunsul. http://www.melkior.ro/contact
 
  12. Cum CUMPAR de pe site?
Iata aici detalii despre cum puteti sa cumparati de pe site Melkior:
http://www.melkior.ro/content/6-cum-cumpar
 
  13. Pot sa comand si TELEFONIC pentru produsele de pe site?
Nu, pentru a comanda produsele de pe site, trebuie sa va faceti un cont pe site, sa alegeti produsele preferate si sa le comandati.
 
  14. Preturile de pe site includ TVA?
Da, toate preturile de pe site sunt cu TVA inclus, sunt valabile doar pentru cumparaturile online si nu sunt cumulabile cu alte oferte sau promotii.
 
  15. Se poate face PLATA cu cardul in rate?
La comenzile pe site puteți plati cu cardul, dar NU in rate.
 
  16. Am TRANSPORT Gratuit la comenzile pe site?
Urmariti zilnic ofertele si promotiile de pe site pentru a afla daca beneficiati de "Transport Gratuit la orice comanda." sau daca beneficiati de "Transport Gratuit la cumparaturi de minimum 49 lei."
 
  17. Ce trebuie sa stiu despre LIVRARE?
Livrarea se va face la adresa comunicata de dvs, in termen de 2-4 zile lucratoare din momentul plasarii unei comenzii. Pentru o serie de produse , acest timp poate fi prelungit, in functie de disponibilitatea stocului. Toate comenzile preluate in zilele de SAMBATA si DUMINICA vor fi procesate LUNI.
Produsele sunt transportate in conditii optime si va vor fi livrate impreuna cu factura si certificatul de garantie. La primirea coletului, va rugam verificati integritatea ambalajului, precum si disponibilitatea certificatului si a facturii fiscale.
Produsele sunt sigilate in ambalajul original al producatorului si sunt asigurate pe tot parcursul transportului pana la livrare. Produsele se livreaza in limita stocului disponibil la data confirmarii/acceptarii comenzii. Nu putem garanta disponibilitatea in stoc, in depozit, a tuturor produselor prezentate.
 
  18. La comenzile pe site se poate face LIVRAREA si in alte tari?
Livrarile se fac doar pe teritoriul Romaniei. Pentru alte tari intrati aici: www.melkiorprofessional.com
Daca veti comanda pe siteul Melkior din FRANTA, livrarea se face pe teritorul FRANTEI.
Daca veti comanda pe siteul Melkior din POLONIA, livrarea se face pe teritorul POLONIEI.
Daca veti comanda pe siteul Melkior din REPUBLICA MOLDOVA, livrarea se face pe teritorul REPUBLICII MOLDOVA.
Daca veti comanda pe siteul Melkior din LITUANIA, livrarea se face pe teritorul LITUANIEI.
 
  19. De ce IMAGINEA produsului de pe site nu seamana cu cea din realitate?
Imaginile prezentate pe site au caracter informativ si pot exista mici diferente intre acestea si produsele respective. Din cauza calibrarii monitoarelor si a telefoanelor mobile, a tipurilor vechi sau moderne de calculatoare, laptopuri si telefoane, imaginile pot parea diferit.
 
  20. Produsele sunt testate pe animale?

Produsele sunt in conformitate cu normele europene (Regulament European 1223/2009), deci NU sunt testate pe animale.


Melkior Professional